Telefonická výchova

Napsal Filip Rožánek dne 22. 06. 2005 — Umístěno v rubrice Ze života

Odposlechnuto dnes odpoledne ve škodolibě se bavícím autobuse MHD:
„Ahoj, Adámku. Už jsem na cestě, za chvilku budu doma. Je tam Zuzanka? Je? A nezlobíš jí?“
„…cement? Jakej cement, ty ťuldo?“
„Vy jste něco vysypali? Prosím tě, a co, to se uklidí…“
„…Adame, OKAMŽITĚ to vrať zpátky, a dej mi Zuzanu, nebo ti zmaluju prdel! Slyšels mě?!“
„Adame neřvi a dej mi tu Zuzanu!“
„…ZUZANO? Co se to tam, krucinál, děje?“
„VY JSTE ZKOUŠELI MALTU V MIKROVLNCE?“
„Zuzano, ty ses asi zbláznila. Do prdele, tos nemohla tomu Adamovi něco říct?“
„Jaký barvičky, zas? Teďs říkala malta.“
„ON DO TOHO NALÁMAL MOJÍ RTĚNKU?!“
„…Co nejde votevřít? Jak nejde votevřít, co je na tom přilepenýho, nechápu….“
„JÁ VÁS PŘERAZIM OBA!!! Okamžitě to vyndej z tý elektriky nebo to chytne a já ty hasiče platit nebudu! Zuzano, já tě varuju. Jestli to je zničený, tak si mě nepřejte ANI JEDEN!“
„V ČEM JE DÍRA? SLYŠÍŠ? Tak řekneš mi, v čem je jaká díra, nebo co?! Nebul! Mluv! … Co čoudilo? To muselo čoudit, dyť se to pálilo. Zuzano, ty seš úplně blbá, co já to mám za dítě. Co vás v tý škole učej?“
„…Jo, jsem tady… Nečoudí? Jestli nečoudí, tak to je dobře. …. TÍM HEDVÁBNÝM?! SEŠ PADLÁ NA HLAVU???“
„Zuzano, nepřej si mě. Já tam za minutu budu a zflákám vás voba na hromadu, že se tejden nepoznáte, to ti GARANTUJU! NAZDAR!“
Jak je z výše uvedeného dialogu zřejmé, jedno pravidlo se dědí z generace na generaci. Děti jsou ta nejlepší antikoncepce…

Komentáře: 48

komentář od lukyn.v

Filipe, často při těchto „Tvých“ příhodách přemýšlím, jak si to můžeš pamatovat. Teď mě napadlo, že Ty jsi vlastně přes ty média a nosíš asi u sebe diktafon. Tak si tak řikám, že si tyhle příhody snad nahráváš… Pamatovat si to přesně nemůžeš, leda že by to byly rozhovory v podobném duchu. Tak jak to je? Nahráváš to? ;)

Posted on 22.6.2005 at 22.30

komentář od dg×

Proč pamatovat? Vymýšlí to přímo u klávesnice :-)

Posted on 22.6.2005 at 22.36

komentář od Filip Rožánek

Nenahrávám, ale jsem vytrénovaný z chození na různé tiskovky, zasedání rad, diskusní večery, apod. Když nemám po ruce diktafon a nestíhám psát rukou tak rychle, jak mluví řečník, tak musím v paměti udržet co nejpřesnější znění citátu, nebo ho zkrátit na to nejpodstatnější. To je běžná praxe, už automaticky odfiltrovávám třeba vycpávková slova, pomlky, opakované částice, atd.
S tím autobusem je to podobné. Je to samozřejmě do jisté míry volná reprodukce toho hovoru, rekonstruovaná více méně na útržcích, které se mi vybavily. Takže například neříkala úplně přesně, že je zfláká na hromadu, ale něco podobně expresivního. Smysl, vyznění a zdůrazněná slova jsou ale zachována.

Posted on 22.6.2005 at 22.40

komentář od mike

Dobry, ale co ten pravopis? Ve 4.pade se nepise „jí“ ani „MOJÍ“; v obou pripadech to ma byt kratce. Sorry, tenhle nesvar je v posledni dobe hodne rozsireny a docela mi vadi, neco tak hnusneho se jen tak nevidi. Docela by mne zajimalo, jak to vzniklo. Takhle prece nikdo nemluvi.

(jo, pisu bez diakritiky schvalne :)

Posted on 23.6.2005 at 1.57

komentář od Filip Rožánek

Mike: V tomto přpadě je to tak napsané úmyslně, je to typické protahování koncovek u obyvatel Prahy. :)

Posted on 23.6.2005 at 7.04

komentář od mike

Kdybych poslednich 18 let nezil v Praze, tak ti to mozna budu i verit ;-)

Posted on 24.6.2005 at 1.25

komentář od Alka

Filip má talent ! Nejdřív jsem si myslel, že je to vymyšlené. Teď si říkám, že ty tiskovky, rady a diskuse možná mají něco společného s výše zapsaným. Nebo ne ?

Posted on 24.6.2005 at 18.01

komentář od White Dog

S tou antikoncepcí na 100% souhlasím! :-)

Posted on 24.6.2005 at 20.35

komentář od #13

mike: Tak to jsi asi pravděpodobně už 18 hluchej. Věř tomu, že se tak mluví v celej Čechách, nejenom v Praze.

Posted on 24.6.2005 at 23.54

komentář od Arthur Dent

#13: Asi nežiju v Čechách (nebo v „celejch Čechách“)…

Posted on 25.6.2005 at 8.30

komentář od #13

Arthur Dent: Tak to asi vážně ne. V životě jsem neslyšel, že by někdo, kdo mluví obecnou češtinou, neříkal 4. pád dlouze.

Posted on 25.6.2005 at 11.34

komentář od Arthur Dent

#13: Ne? No, chce to jen víc poslouchat…

Posted on 25.6.2005 at 12.06

komentář od #13

Arthur Dent: No, zařiď se podle tý svý rady sám, chlapče, a možná uslyšíš, že celý Čechy vidí jí, mojí, tvojí a ne ji, moji, tvoji.

Posted on 26.6.2005 at 1.01

komentář od sput

Tohle protahování je typické pro nás plzeňáky… a snad i pro pražáky… pražácí, plzeňácí, hasičí, čunící.. spisovné to neni, prostě je to hovorové. Ale každopádně před pamatovákem autora klobouk dolů!

Posted on 26.6.2005 at 1.38

komentář od Arthur Dent

#13: Hošíčku, nech si profouknout uši. Nevím kde jsou ty tvoje „celý Čechy“, ale tam, kde žiju já (JČ), se to koncové I vyslovuje, světe div se, i krátce, a vyslovují ho tak i ti, co spisovnou češtinu do huby nevemou.

Kupříkladu mi tuhle kolega, který rozhodně nemluví spisovně, povídal: „Puč mi tu svoji myš a nedržkuj…“ – „svojI“, nikoli „svojÍ“. Stejně tak si nedovedu představit, že bych říkal „Dej mi jí“ nebo se ptal „Vidíš jí?“ – to spíš „No vidiš ji?“, „Dej mi ji“.

Stačí, když si poslechnu sebe či své kolegy a slyším krátké I. A to jsem původem ze středních Čech… Takže ať poslouchám jak poslouchám, slyším, že nemáš pravdu. Jestli chceš, můžeš se dál hádat, ale už beze mne.

Posted on 26.6.2005 at 3.49

komentář od Miloš Zikmund

Tedy, pane Filipe, díky, ještě slzím smíchy až se mi blbě píše!
Jen nějak nechápu, co to tady vlastně čtenáři komentujou…
Jednou jsem podobně řval smíchy na Akiho webu „sweb.cz/akimek“.
Ahoj!

Posted on 26.6.2005 at 4.19

komentář od #13

Arthur Dent: Spíš by sis měl nechat profouknout uši ty. Moje celý Čechy jsou tam, kde se mluví obecnou češtinou. A k těm tvejm kolegům – nevěřím ti. Ve středních Čechách se to říká 100% jako u nás a nemyslím si, že by to jinak bylo v Čechách jižních.

Myslíš si, že se to ve škole učí proč? Protože to všichni říkáme krátce? To jsi asi blázen, ne?

Filipe, prosím o zastání :).

Posted on 26.6.2005 at 11.57

komentář od Arthur Dent

#13: „Nevěřím ti, nevěřím ti, ve škole mi říkali něco jiného“ – kolik ti je? Čerstvý maturant, tipl bych si – o životě víš pendrek, ale myslíš si, že tě ve škole naučili všecko…

Mít pětikorunu za vše, co se učí ve škole a v životě je to jinak, tak jsem boháč!

Možná kdybys míň spolejhal na to, co tě učí ve škole a víc sledoval svět kolem sebe, tak nemeleš takový kraviny… Psal jsi, že jsi „v životě neslyšel…“, hádáš se že „nevěříš že tak někdo mluví“ a nakonec z tebe vypadne, že ti to říkali ve škole. Tos měl napsat rovnou, nemuseli jsme ztrácet čas… :)

Třeba já tak někdy mluvím… Takže nevěříš, že existuju, protože ti ve škole řekli, že tak nikdo nemluví? Nebo budeš tvrdit, že tak nemluvím, dokud mne neuslyšíš, a pak budeš říkat, že to dělám schválně? „Nevěřím, nevěřím, ve škole mi říkali něco jinýho!“

Jak říkají psychologové: Zůstaň si s tím…

Filipe, mě se zastávat nemusíš, tady už není o čem diskutovat. :)

Posted on 26.6.2005 at 13.19

komentář od #13

Arthur Dent: Kdyby ses tak nesnižoval, každou větou, kterou napíšeš, možná bych tě i trochu respektoval. Nejsem čersvtej maturant, to tě musim zklamat.

Jde vidět, že ses odmítl zamyslet nad tím, co jsem napsal. Ve škole se dává důraz na to, aby se ve 4. pádě psalo krátké i. Proč? Protože ho všichni říkáme krátce? Pokud máš takovouhle logiku, tak víš o životě pendrek ty. Na rozdíl od tebe lidem asi naslouchám.

Mně neříkali, že tak nikdo nemluví. To jsem zjistil sám poslucháním lidí okolo. Je mi tě líto, ale o češtině toho zjevně vim víc než ty.

Má úcta.

Posted on 26.6.2005 at 15.42

komentář od Arthur Dent

#13: Je skvělé, že toho víš o češtině víc než já, doufám, že si to patřičně užíváš. Je skvělé, že tvé okolí tvoří „celý Čechy“, takže když něco neslyšíš ve svém okolí, znamená to, že to není slyšet nikde v „celejch Čechách“. Je skvělé, že ani na chvíli nezapochybuješ o svém názoru! Tak to má být! Buď pevný a neochvějný, vždyť ty se přeci nikdy nemýlíš, mýlí se vždy jen ti okolo! A i kdyby to snad bylo jinak, tak ty máš pravdu a realita je chybná!

Nepotřebuju tvůj respekt, litovat mě nemusíš a je mi jedno, jestli se v tvých očích snižuju. Lidi, co okolo sebe prskají bezdůvodně výrazy jako „chlapče“ nebo „jsi hluchej“, popř. ti, co mě litují, že jsem horší než oni, obyčejně nejsou ti, o jejichž respekt či uznání bych stál.

Nebo kterým bych vyjadřoval, byť formální, úctu…

Posted on 26.6.2005 at 16.42

komentář od #13

Arthur Dent: Právě jsi dokázal, jakej jsi ignorant. S oslovením „hošíčku“ jsi začal ty, takže klíd.

Ne, nikdy jsem neřek, že se to tak někde neříká, ale že tomu nevěřím. A to je rozdíl. Druhý rozdíl mezi námi je v tom, že já toužím po tom, aby mi zde někdo předložil důkaz po tom, že se to někde říká krátce. To ty tady proklamuješ, že se to tak běžně říká, a pokud ti někdo nevěří, dostáváš vztek.

Úctu mi vyjadřovat nemusíš. Nebudu ti bránit v tom, aby ses zříkal respektu. Ale moh by ses nad sebou zkusit zamyslet.

Posted on 26.6.2005 at 16.57

komentář od Arthur Dent

Ech… Jsi opravdu neschopný odrolovat si o jeden (tvůj) komentář výš (nad „hošíčka“) a podívat se, jak jsi mě oslovil ty? Chlapče…? Ulehčím ti to: http://blok.rozanek.cz/index.php?p=1239#comment-5564 A uvědom si, na cos takhle odpovídal.

Jaký chceš důkaz? Stačí ti http://www.maly.cz/13.mp3 ? Nabídneš mi obdobný důkaz, kterým podpoříš to své tvrzení o „celých Čechách“ a „v životě jsem neslyšel“?

Od začátku vaříš z vody, navíc arogantně. Vynášíš kategorické všeobecné soudy („v životě jsem neslyšel…“, „uslyšíš, že celý Čechy…“, „nevěřím ti, protože u nás se mluví tak a u vás to nemůže být jinak“) a podpíráš je argumentama typu „Proč si myslíš, že se to učí ve škole? Jsi blázen?“

A ty mi píšeš, že se mám nad sebou zamyslet? Zrovna ty?

Posted on 26.6.2005 at 18.53

komentář od 2e0.cz

Jestli jsem to správně pochopil, tak popisuješ 4. pád. U nás (VČ) převážně říkáme „Dej mi ji, podívej se na ni, vidím svoji (moji) ženu..“ Neuznáváš (#13) svoji /vidíš?/ (špatnou) myšlenku. Nebo to jsou taky jen moje pseudopředstavy? Čerstvý absolvent to není, beztak ještě nemá ani tu maturitu za sebou.

Posted on 27.6.2005 at 1.43

komentář od MoX

Arthure Dente :-) akorát ztrácíš čas.
Kde nic není, ani smrt nebere a #13 je jasným důkazem :-)

MoX4EVER

Posted on 27.6.2005 at 9.11

komentář od #13

Arthur Dent: Hm, mas pravdu, zacal jsem ja, nevsim jsem si toho. Omlouvam se. Nevim, jak chces bliz specifikovat „v zivote jsem neslysel“, kdyz jsem to v zivote neslysel, tak jsem to v zivote neslysel.

Nevim, jestli jste zapomneli, cim se zacalo. Zacalo se tim, ze „mike“ napsal: „Takhle prece nikdo nemluvi.“

Na to reagoval Filip Rozanek, ze se tak mluvi v Praze. NA to jsem ja rek, ze nejenom v Praze. A na to reagoval arogantne Arthur Dent, ze asi nezije v celej Cechach.

Podle me to o ty skole je dobrej argument, i kdyby ses mu stokrat podivoval.

Koncim debatu. Rikej si to jak chces, u nas se to rika dlouze, nikdy jsem to jinak neslysel a do konce zivota budu cekat na tu situaci, kdy to uslysim kratce.

Posted on 27.6.2005 at 10.26

komentář od #13

A jeste k tomu, proc ti neverim. Neverim ti proto, ze neverim uzivateli „mike“. Nevim, jak se mluvi v Budejkach, ale vim, jak se mluvi v Praze, proto vim taky, ze on nemluvi pravdu.

Tu mp3 si poslechnu, az se dostanu na komp se zvukovkou, ok?

Posted on 27.6.2005 at 10.29

komentář od Arthur Dent

Když už se tak hezky odvoláváš na historii:

——————–
#13 napsal(a):
mike: Tak to jsi asi pravděpodobně už 18 hluchej. Věř tomu, že se tak mluví v celej Čechách, nejenom v Praze.

Arthur Dent napsal(a):
#13: Asi nežiju v Čechách (nebo v “celejch Čechách“)…
——————–

Takže si laskavě uvědom, kdo začal s arogantními odpověďmi a když už chceš na podporu svých tvrzení a soudů používat citáty, tak si je aspoň nevymýšlej. Nota bene když jsou tak snadno k nalezení.

Jinak jsme tam kde jsme byli – ty tvrdíš, žes „v životě neslyšel něco jiného“. To žes nic jiného neslyšel vypovídá o tom, žes toho slyšel asi ještě málo. Já taky nikdy neslyšel někoho v Budějovicích mluvit portugalsky, ale nemůžu z toho rozhodně usuzovat (jako ty), že tu nikdo portugalsky nemluví. Kdybych měl tvé sebevědomí, tak se budu do krve hádat, že v celých jižních Čechách NIKDO portugalsky nemluví. A navíc bych ještě přidal, že ve školách učí, že v Budějovicích se mluví česky. (Nebylo to příliš složité na pochopení, že ne?)

Proto jsem ti psal, že by to chtělo víc poslouchat. Měl bys opravdu slyšet víc různých lidí a soustředit se na to, abys mohl vynášet podobné soudy. A jak jsi na to odpověděl ty? Dejme si další dva citáty:

——————–
Arthur Dent napsal(a):
#13: Ne? No, chce to jen víc poslouchat…

#13 napsal(a):
Arthur Dent: No, zařiď se podle tý svý rady sám, chlapče, a možná uslyšíš, že celý Čechy vidí jí, mojí, tvojí a ne ji, moji, tvoji.
——————–

Oč míň vědomostí a jistoty, o to silnější přesvědčení a víc arogance, že? Jo, to adolescentní sebevědomí, to je svinstvo…

Mike a já jsme ti to sebevědomí trošku nabourali, tys zjistil, že bys nemusel mít pravdu a holt jsi to psychicky neunesl. Začal jsi házet chlapečkama, ignorantama, téměř dojemně jsi psal o tom, jak ztrácím tvůj respekt, jak bych se měl nad svým chováním zamyslet… Nedostatek věcných argumentů vyústil v nadbytek emocí, to se stává…

„Rikej si to jak chces, u nas se to rika dlouze, nikdy jsem to jinak neslysel a do konce zivota budu cekat na tu situaci, kdy to uslysim kratce“ – tak tohle bylo opravdu dobré. Aby ten „konec života“ nebyl šeredně brzo. To bys možná ani tu MP3 neměl poslouchat! :)

A teď k tomu ještě to „Nevěřím ti proto, že nevěřím Mikovi“. Brilantní logika, milý Watsone! :)

Shrnu to:
Ano, Mike nemá pravdu. „Někde“ se tak mluví.
Ale ani ty nemáš pravdu. „Někde“ se tak nemluví.

Po pravdě řečeno – každý se někdy v životě projeví jako blbec a ty sis to vybral právě teď… I když si to třeba ještě neuvědomuješ…

————–
Ad MoX: Kdybych měl všeho tolik jako času… :) Náhodou tohle bylo velmi užitečné. Na vlastní oči jsem zjistil, co měl můj táta na mysli, když mi před nějakými šestnácti, osmnácti lety říkal: „Ty až dostaneš rozum, tak si oddechneš!“ :)

Posted on 27.6.2005 at 11.24

komentář od Arthur Dent

Ještě PS pro #13: Jestlipak se taky ve školách vyučuje K.R.Popper a jeho metoda vědeckých důkazů? Podle tvých reakcí asi ne, takže ve stručnosti:

- Obecná teorie je platná, dokud není vyvrácena
- Obecnou platnost teorie nelze nikdy definitivně potvrdit, ani sebevětším množstvím souhlasných pozorování. Lze ji pouze vyvrátit, a to i jediným nesouhlasným pozorováním.

Výskyt jevů v souboru lze kvantifikovat následujícími výrazy:
1. Pro všechny platí A
2. Pro všechny platí NON A (pro žádného A)
3. Existuje takový, pro kterého platí A
4. Existuje takový, pro kterého A neplatí

přičemž v našem konkrétním případě se výrazy 3 a 4 překrývají.

Hypotézy o sumačních kvantifikátorech (1 a 2) jsou ve společenských vědách vyslovovány na základě opakovaných tvrzení 3 či 4 (tedy induktivně), ale nelze je nezpochybnitelně dokázat (viz Popper). Zato je lze definitivně vyvrátit, konkrétně výraz 1 výrazem 4 a výraz 2 výrazem 3.

Když položíme A rovno tvrzení „ve čtvrtém pádě dlouhé koncové I“, tak tys na základě mnoha pozorování jevu ad 3 a indukce (odvození obecného tvrzení o celku z pozorování části) došel k tvrzení 1. Já jsem dospěl k tvrzení 4 (které vyvrací tvrzení 1) – a mohlo to být i na základě jediného pozorování (ale nebylo).

Jinými slovy – já dokazuji neplatnost a k tomu mi stačí jeden jediný případ dle bodu 4. A já VÍM, že existuje, důkazy na to jsou a jsou libovolně reprodukovatelné (nemusíš mi věřit, ovšem to na jejich existenci nic nemění).

Ty se snažíš dokázat obecnou platnost, ale k tomu ti nestačí libovolně velký počet pozorování. Takže si MYSLÍŠ, že platí 1 – ale je to čistě hypotéza.

Navíc z „nikdy jsem neslyšel“ nelze jednoznačně odvodit „nikdy a nikde se neříká“. Zato z „jednou jsem slyšel“ lze odvodit „někdy či někde se říká“ – či, a o to jde, „není pravda, že se nikdy a nikde neříká“.

A to bez ohledu na to, co si myslíš o svých znalostech češtiny nebo o mých osobních kvalitách…

Posted on 27.6.2005 at 11.59

komentář od Zdenis

Já to sice taky ještě nikdy neslyšel krátce, ale pač existujou lidi jako je Washek, tak věřim Dentovi..

Posted on 27.6.2005 at 13.43

komentář od #13

Arthur Dent: Pekne jsi to rozepsal. Ale kdyz rikam „nikde“, nemyslim „nikdo“. V tom je velkej rozdil.

Posted on 27.6.2005 at 13.53

komentář od Arthur Dent

Jojo. A když říkáš „v celejch Čechách“, tak tím nemyslíš všechny Čechy.

A když píšeš „nikdy jsem to jinak neslysel a do konce zivota budu cekat na tu situaci, kdy to uslysim kratce,“ tak to znamená co?

A co znamená „Mně neříkali, že tak nikdo nemluví. To jsem zjistil sám poslucháním lidí okolo“?

Bylo to fajn, ale už mě nebavíš. S tebou člověk nemůže ani pořádně nesouhlasit, když si sám odporuješ. Takže končím a jestli chceš, můžeš si to přebrat tak, žes mě udolal argumentama… :)

Posted on 27.6.2005 at 14.40

komentář od Petr B

Vy chodite na TK bez diktafonu? Hmm, to jsem si myslel, ze Vas CM vybavi lip.

Posted on 27.6.2005 at 16.51

komentář od Filip Rožánek

Neřekl jsem, že chodím na TK bez diktafonu. Jen ho nemám vždycky po ruce. Nenosím ho u sebe, často je rychlejší tu zprávu prostě zavolat.

Posted on 27.6.2005 at 17.23

komentář od Nika

Kašlete na pravopis.. zní to opravdově a proto se mi to líbí.. Docela dobře jsem se pobavila!, a s tou antikoncepcí to sedlo.. :Đ

Posted on 27.6.2005 at 21.23

komentář od #13

Arthur Dent: Nemyslim si, ze jsem te udolal argumentama. Nevim, jestli muze bejt nekdo tak natvrdlej, nebo me zkousis. Ja mluvim o oblastech. Ty mluvis o konkretnich lidech. Prestoze jsem to nikdy neslysel, verim tomu, ze to tak nekdo rika. Ale neverim tomu, ze tak mluvi nejaka cela oblast.

Jestlis to ani ted nepochopil, tak at te provazi sila.

PS: Snad ti to doslo, ale pro jistotu: Celymi Cechy vskutku nemyslim vsechny Cechy.

Posted on 27.6.2005 at 21.42

komentář od mike

:-))) Koukam, ze se mi nechtene povedlo vyvolat skvelou flamewar. To abych si udelal dalsi carku :) Doufam, ze se Artur pri psani bavil stejne, jako ja pri cteni.

A ted vazne. Me puvodni tvrzeni (takhle prece nikdo nemluvi) bylo samozrejme zkratkou a nadsazkou. Lide mluvi ruzne a verim, ze se najdou jedinci a mozna i cele oblasti dostatecne perverzni, aby ctvrty pad protahovali natolik, ze se to da rozeznat. V mem okoli se ovsem nevyskytuji a kdyz jsem tuhle ohavnost videl v psanem textu pred par lety poprve, byl jsem docela prekvapen. Nechapal jsem totiz, jak mohlo autora textu vubec neco takoveho napadnout.

V Praze bydlim od nastupu na VS a znam lidi z ruznych mist Cech. Treba ze Strakonic, kde se mluvi hodne podivne (Artur Dentu :), z Loun, Mostu, Chebu, Plzne i tech Budejic a samozrejme Prahy. A oni opravdu takhle nemluvi. Navrhuji tedy hypotezu, ze to ani tak nesouvisi s oblasti, jako s lidmi. Konkretne se vzdelanim a vseobecnym rozhledem. Lide maji tendenci se stykat s podobne zamerenymi i vzdelanymi a proto neni divu, ze mohou vznikat skupiny lidi podobne mluvicich a netusicich, ze jinych skupin se to netyka. Vzhledem k tomu, co tady predvedl #13 je zrejme, jaky druh lidi takto przni jazyk ;-)

Mimochodem Arture, ten MP3 dukaz by se dal brat skoro jako pokus o vrazdu #13 ;-)

Posted on 28.6.2005 at 0.26

komentář od mike

(hmm, ani po druhem, uvidime zitra)

Jeste dodatek: mluvte si jak chcete, ale piste spravne, prosim. Kratka versus dlouha koncovka totiz slouzi k rozliseni padu. Tak napriklad „čekal jsem na ni“ a „čekal jsem na ní“ rozhodne neni to same :)

Posted on 28.6.2005 at 0.49

komentář od mike

Hmm, to by mne zajimalo, proc treti komentar v poradi prosel, zatimco prvni dva ne. Prilis dlouhe? Ale Artur tu ma delsi.

Posted on 28.6.2005 at 0.51

komentář od mike

(prvni neprosel, zkusim druhy)

A ted vazne. Me puvodni tvrzeni (takhle prece nikdo nemluvi) bylo samozrejme zkratkou a nadsazkou. Lide mluvi ruzne a verim, ze se najdou jedinci a mozna i cele oblasti dostatecne perverzni, aby ctvrty pad protahovali natolik, ze se to da rozeznat. V mem okoli se ovsem nevyskytuji a kdyz jsem tuhle ohavnost videl v psanem textu pred par lety poprve, byl jsem docela prekvapen. Nechapal jsem totiz, jak mohlo autora textu vubec neco takoveho napadnout.

Posted on 28.6.2005 at 0.55

komentář od mike

Filipe, uz se mi v tom nechce pokracovat, muzes se kouknout, proc ten jeden kratky odstavec neprosel? Jestli to mas nekde v logu. Predpokladam, ze to bude nejaka softwarova chyba.

Posted on 28.6.2005 at 1.01

komentář od #13

Mike: Mysli si o mne co chces. Ja si zas nemyslim o tobe nic dobryho.

Posted on 28.6.2005 at 12.44

komentář od _the_wolf_

Hm, s hlupakama diskutuju strasne nerad, oni maji totiz kouzelnou vlastnost, promenit svou hloupost v plus, a to me neba :-)
Muzete hodinu vysvetlovat, ze cerna je opravdu cerna, a oni vam po te hodine reknou: ja si stejne myslim, ze to je bila… proti tomu se neda argumentovat v zadne z mne znamych logickych soustav…

Posted on 28.6.2005 at 13.07

komentář od #13

_the_wolf_: Mozna se divis, ale souhlasim s tebou.
Arthur Dent: Tak ta mp3 se ti jako vtip moc nepovedla. Asi tomu neveris, ale i ja umim namluvit jednu vetu spisovne. Tezko tu tvoji ale muzu povazovat za dukaz, ze se tak u vas hutori.

Posted on 28.6.2005 at 19.13

komentář od mike

#13: Ani nevis, jak strasne, ale opravdu strasne, mne to mrzi. Ja se tak snazil a pak se dozvim, ze jsem neduveryhodna osoba. Nemohl bys aspon napsat, ze mne litujes?

Posted on 28.6.2005 at 19.37

komentář od mike

Filipe, ten komentar (28. Červen 2005 v 00.26:56) jsi nakonec pridal rucne? V cem byl problem? Docela by mne to zajimalo, jelikoz se mi to tady nestalo poprve. Abych vedel, cemu se priste vyhnout.

Softwarove chyby, to je moje. Za reseni jsem placen a vyvolavam je, i kdyz nechci. Vlastne hlavne, kdyz nechci :) Idealnim predpokladem je horici termin; pak mi pada kazdy software, ktery zrovna nutne potrebuju k praci a neprestane, dokud se skripenim zubu nenapisu bugreport.

Posted on 28.6.2005 at 19.43

komentář od Filip Rožánek

Mike: To se ptáš toho pravýho :-) Myšlení WordPressu je mi záhadou… Ale současně s přidáváním tvého komentáře navštívil Blok taky spam robot a posílal komentáře rychle za sebou. Rychlé přibývání komentářů WordPress vyhodnocuje jako spamování, takže tvůj komentář zastavil, zatímco ty ostatní vesele zveřejnil :). Umělá inteligence v praxi…

Na tom komentáři není jinak závadného vůbec nic.

Posted on 28.6.2005 at 19.47

komentář od mike

Hmm, a proc teda nechtel projit prvni odstavec z nej ani pozdeji, zatimco zbytek textu ano? Ze by si ho ten umely inteligent zapamatoval jako spam? Teda, nic proti blokovani spamu, ale mohl by to delat na urovni IP adresy a ne globalne.

No nic, priste to tak necham a ty to pak rano muzes vyresit :)

Posted on 28.6.2005 at 20.19

komentář od gen.

opět měření ohonů…

Posted on 7.7.2005 at 16.31

RSS komentářů k tomuto příspěvku.

Komentáře nyní bohužel nejsou povoleny.